Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán


Schedule

From Monday to Friday:  
from 8 am. to 1 pm.  and from 2 pm. to 7 pm.

Saturdays and Sundays: closed




Contacts
Tel: 2511-8425 / 2511-7278  // WhatsApp: 2511-8425  ║ email: bvzt.le@ucr.ac.cr / bvzt1977@gmail.com  ║  facebook: @bibliotecaletras


Online catalogue

Locate bibliographic materials from the printed collections by entering keywords in the search box

Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Les practiques évualuatives utilisées en classe de francais langue éstrangere (FLE): le cas d'un groupe d'enseinants costaricens du secondaire / Keylin Clavo Jiménez; Carmen Jiménez Castro; Meylin Sancho Sánchez; Joshua Valle Montero

By: Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica Universidad de Costa Rica, Facultad de Educación, Facultad de Letras, Escuela de Formación Docente, Escuela de Lenguas Modernas 2021Description: 100 páginasSubject(s): Summary: De acuerdo con el resumen, este estudio describe las prácticas de evaluación utilizadas en la clase de francés como lengua extranjera (FLE) por un grupo de profesores de secundaria costarricense con el fin de evaluar el aprendizaje de sus alumnos. Para lograr el objetivo se desarrolla un estudio cuyo objetivo es identificar, comparar y clasificar las prácticas utilizadas para evaluar el aprendizaje en la clase FLE.
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Biblioteca Virginia Zuñiga Tristán TFG 1003 (Browse shelf(Opens below)) Available 1405TES
Total holds: 0

De acuerdo con el resumen, este estudio describe las prácticas de evaluación utilizadas en la clase de francés como lengua extranjera (FLE) por un grupo de profesores de secundaria costarricense con el fin de evaluar el aprendizaje de sus alumnos. Para lograr el objetivo se desarrolla un estudio cuyo objetivo es identificar, comparar y clasificar las prácticas utilizadas para evaluar el aprendizaje en la clase FLE.

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image Local cover image Local cover image Local cover image

© 2019, Universidad de Costa Rica ׀ Facultad de Letras ׀ Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán ׀ Email: bvzt.le@ucr.ac.cr ׀ Phone: 2511-8425 / 2511-7278 ׀ WhatsApp: 2511-8425 ׀ Facebook: @bibliotecaletras ׀ Última actualización: Mayo del 2024