Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán


Schedule

From Monday to Friday:  
from 8 am. to 1 pm.  and from 2 pm. to 7 pm.

Saturdays and Sundays: closed




Contacts
Tel: 2511-8425 / 2511-7278  // WhatsApp: 2511-8425  ║ email: bvzt.le@ucr.ac.cr / bvzt1977@gmail.com  ║  facebook: @bibliotecaletras


Online catalogue

Locate bibliographic materials from the printed collections by entering keywords in the search box

Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

Implementing selected Cyberl@b's pre-readings for preparing students for reading comprehension subskills of understanding main Ideas and specific details in 10 grade public high school students in Liberia Guanacaste / Valeria Cruz Jiménez; Nairy Suarez Moreno

By: Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica Universidad de Costa Rica, Facultad de Educación, Facultad de Letras, Escuela de lenguas modernas 2022Description: 122 páginasSubject(s): Summary: De acuerdo con el resumen, el objetivo de este estudio fue investigar la implementación de actividades de prelecturas de Cyberl@b para preparar a los estudiantes en los destrezas de comprensión lectora de ideas principales y detalles específicos en estudiantes de una secundaria pública de décimo grado en Liberia, Guanacaste. El estudio empleó un diseño de método mixto, los participantes fueron 12 estudiantes en 2 grupos: experimental y de control
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Biblioteca Virginia Zuñiga Tristán TESIS 974 (Browse shelf(Opens below)) Available 1372TES
Total holds: 0

De acuerdo con el resumen, el objetivo de este estudio fue investigar la implementación de actividades de prelecturas de Cyberl@b para preparar a los estudiantes en los destrezas de comprensión lectora de ideas principales y detalles específicos en estudiantes de una secundaria pública de décimo grado en Liberia, Guanacaste. El estudio empleó un diseño de método mixto, los participantes fueron 12 estudiantes en 2 grupos: experimental y de control

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image Local cover image

© 2019, Universidad de Costa Rica ׀ Facultad de Letras ׀ Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán ׀ Email: bvzt.le@ucr.ac.cr ׀ Phone: 2511-8425 / 2511-7278 ׀ WhatsApp: 2511-8425 ׀ Facebook: @bibliotecaletras ׀ Última actualización: Mayo del 2024