Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán


Schedule

From Monday to Friday:  
from 8 am. to 1 pm.  and from 2 pm. to 7 pm.

Saturdays and Sundays: closed




Contacts
Tel: 2511-8425 / 2511-7278  // WhatsApp: 2511-8425  ║ email: bvzt.le@ucr.ac.cr / bvzt1977@gmail.com  ║  facebook: @bibliotecaletras


Online catalogue

Locate bibliographic materials from the printed collections by entering keywords in the search box

Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

The use of fables a tool to enable the learning of verb plus preposition collocations en the English as a foreign language (EFG) classroon among 11th grade students / Gabriela Rodríguez Rojas; Ana María Vargas Vargas,

By: Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica Universidad de Costa Rica, Escuela de Lenguas Modernas, Escuela de Formación Docente 2022Description: 103 páginasSubject(s): Summary: De acuerdo con el resumen, esta investigación trata de utilizar las fábulas como una herramienta para facilitar el aprendizaje de las colocaciones del tipo de verbo más preposición. Para alcanzar este objetivo, las investigadoras buscaron y analizaron información específica relacionada con el posible efecto del uso de fábulas para el aprendizaje de las colocaciones de verbo más preposición. Dicha investigación brinda la teoría para que las fábulas puedan ser empleadas para enseñar estas colocaciones en la clase de inglés
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Biblioteca Virginia Zuñiga Tristán TESIS 978 (Browse shelf(Opens below)) Available 1376TES
Total holds: 0

De acuerdo con el resumen, esta investigación trata de utilizar las fábulas como una herramienta para facilitar el aprendizaje de las colocaciones del tipo de verbo más preposición. Para alcanzar este objetivo, las investigadoras buscaron y analizaron información específica relacionada con el posible efecto del uso de fábulas para el aprendizaje de las colocaciones de verbo más preposición. Dicha investigación brinda la teoría para que las fábulas puedan ser empleadas para enseñar estas colocaciones en la clase de inglés

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image Local cover image

© 2019, Universidad de Costa Rica ׀ Facultad de Letras ׀ Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán ׀ Email: bvzt.le@ucr.ac.cr ׀ Phone: 2511-8425 / 2511-7278 ׀ WhatsApp: 2511-8425 ׀ Facebook: @bibliotecaletras ׀ Última actualización: Mayo del 2024