Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán


Schedule

From Monday to Friday:  
from 8 am. to 1 pm.  and from 2 pm. to 7 pm.

Saturdays and Sundays: closed




Contacts
Tel: 2511-8425 / 2511-7278  // WhatsApp: 2511-8425  ║ email: bvzt.le@ucr.ac.cr / bvzt1977@gmail.com  ║  facebook: @bibliotecaletras


Online catalogue

Locate bibliographic materials from the printed collections by entering keywords in the search box

Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Local cover image
Image from Google Jackets

L'impact de la virtualite sur la dimension socio-affective des eleves de Francais langue etrangere de l'enseignement primaire dans la pruduction ecrite pendant l'annee 2020 / Laura Rojas Sojo; Katherine Picado Martínez; Bryan Zúñiga Gómez

By: Material type: TextTextPublication details: San José, Costa Rica Universidad de Costa Rica, Facultad de Educación, Escuela de Formación Docente 2021Description: 174 páginasSubject(s): Summary: De acuerdo a lo expuesto en el resumen, el interés de este estudio es escribir cuál es el impacto de la virtualidad en la dimensión socioafectiva de los alumnos de primeria de francés como lengua extranjera en la producción escrita durante el año 2020. Para ello plantearon un análisis de la experiencia de enseñanza-aprendizaje virtual en el aula de francés como lengua extranjera de alumnos y profesores de promaria del Gran Área Metropolitana
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode Item holds
Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Trabajo final de graduación (préstamo por horas) Biblioteca Virginia Zuñiga Tristán TFG 1001 (Browse shelf(Opens below)) Available 1403TES
Total holds: 0

De acuerdo a lo expuesto en el resumen, el interés de este estudio es escribir cuál es el impacto de la virtualidad en la dimensión socioafectiva de los alumnos de primeria de francés como lengua extranjera en la producción escrita durante el año 2020. Para ello plantearon un análisis de la experiencia de enseñanza-aprendizaje virtual en el aula de francés como lengua extranjera de alumnos y profesores de promaria del Gran Área Metropolitana

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image Local cover image Local cover image Local cover image

© 2019, Universidad de Costa Rica ׀ Facultad de Letras ׀ Biblioteca Virginia Zúñiga Tristán ׀ Email: bvzt.le@ucr.ac.cr ׀ Phone: 2511-8425 / 2511-7278 ׀ WhatsApp: 2511-8425 ׀ Facebook: @bibliotecaletras ׀ Última actualización: Mayo del 2024